Filmen Stad av Skuggor

Nämnde ju att det finns en film till boken häromdagen här på bloggen. Nu har jag sett just den: The mortal instruments #1: Stad av skuggor.

Chris-Rock-HUH-WTF.gif

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Den var inte speciellt bra. Den var skitdålig. Uhh. Fan alltså.

Plus detta: Den spoilade bok TRE i serien!!!!! ALLTSÅ!!!! Är det ens lagligt? Ring polisen!!!!

200.gif

Så mycket som blev platt, massor som tappade mening och inte en enda relation fick den betydelse och det djup som de har i böckerna. Plus Magnus Bane hade alldeles för lite glitter på sig. Besvikelse.

GlitterBombed.gif

Nu ska jag återgå till böckernas värld, den är så mycket bättre just nu.

http-%2F%2Fmashable.com%2Fwp-content%2Fgallery%2Fbook-lovers%2Freading-icarly.gif

(Sen ska jag se tv-serien. För jag lär mig aldrig.)

 

 

2 reaktioner på ”Filmen Stad av Skuggor

Kommentera

