Q4: Sammanfattning av fjärde kvartalet 2016

Sista kvartalet i år och läsningen ökade rejält jämfört med kvartalen före. Jag hade lust att läsa mer men varken tid eller ork då juletid är peaktid på mitt jobb. Men en del hann jag med och det slutade med att jag läste fler böcker än jag gjort under samma tidsspann i år. Nice!

Antal lästa böcker: 18 (Q1: 17, Q2: 8, Q3: 9)

18 är en bra siffra och jag är så läspepp nu; mer mer mer!

q4

 

Tidigare sammanfattningar
Q3 2016
Q2 2016
Q1 2016
Året 2015

4 reaktioner på ”Q4: Sammanfattning av fjärde kvartalet 2016

Kommentera

