Q3: Tankar om tredje kvartalet 2016

Sååå…ja. Det har gått sådär detta kvartalet. Jag har inte mått speciellt bra så senaste veckorna har jag inte läst något alls. Idag ska jag dock resa till Billund, Danmark så kommer nog bli en del kvällsläsning i hotellsängen. Jag tar med mig ett recensionsexemplar samt en fullproppad läsplatta.Vad kan gå fel?

Tillbaka till kvartal tre, juli-augusti-semtember. En härlig blandning av böcker. Att se dem uppradade som nedan peppar mig lite till att läsa igen.

Antal böcker: 9 (Q1: 17, Q2:8)

Siffran är bättre än Q2, och då har jag ändå inte läst något senaste veckorna. Jag ligger tre böcker back när det gäller årets mål, 50 böcker lästa, men det känns fortfarande möjligt. Jag måste bara se till att börja läsa igen. Helst i samma takt som under årets första kvartal. Jaja. Vi får se om tre månader.

untitled

Tidigare sammanfattningar
Q2 2016
Q1 2016
Året 2015

5 reaktioner på ”Q3: Tankar om tredje kvartalet 2016

Kommentera

