Q2: Tankar om andra kvartalet 2016

Så nu har årets andra kvartal, Q2, passerat. Jag har läst långt ifrån lika många böcker som under Q1, vilket är ganska logiskt om man tar en koll på mitt liv. Mer jobb, mer att göra, mindre tid att läsa. Men jag klagar inte, och jag ligger exakt i takt med årets mål på 50 böcker. Antalet är uppe i 25, dvs 50% av årets mål.

Antal böcker: 8 (Q1:17)

Hrm. Nu har jag officiellt läst fler böcker under nuvarande år än under hela 2015. Helt okej, men ska 2016-målet uppnås krävs det en högre lästakt under Q3, dvs juli, augusti, september. Nu kör vi!

q2.png

Tidigare sammanfattningar:
Q1 2016
Året 2015

4 reaktioner på ”Q2: Tankar om andra kvartalet 2016

Kommentera

