Q1: Tankar om första kvartalet 2016

Damn.

Jag har läst fler SJUKT BRA böcker detta kvartal än totalt under hela 2015.

Obs! Klagar ej.

Samtidigt så har jag ju läst nästan lika många böcker detta kvartal som under hela 2015. (17 VS 24)

Intressant är det ju ändå, att jag läser så många BRA böcker. Varför är det på det viset? Är det kanske så att jag är väldigt mottaglig för böcker och berättelser just nu? Eller är det så att jag typ slumpmässigt bara råkat läsa böcker som passar mig som handen i handsken? Har ärligt talat läst många som ofta går hem här hemma så att säga. Kanske är det inte så förvånande ändå.

Vissa av böckerna har varit typ okej. Menar, alla har inte varit Waooohhh!!! Men flera stycken har åtminstone varit Waoh! Och ett par som vänt upp och ner på min tillvaro just där och då.

Nåja. Nice är det i alla fall. Hoppas Q2, dvs april – maj – juni, blir lika bra. Minst.

Untitled.png

9 reaktioner på ”Q1: Tankar om första kvartalet 2016

  1. Känner precis likadant! Jag har läst så himla mycket bra böcker de här första månaderna, och läsningen har liksom bara flutit på på ett så härligt sätt!

    Ja, vi får hoppas på lika bra läsning under fortsättningen av året också 🙂

    Gilla

Kommentera

