Det här handlar inte om böcker

Jag älskar djur. Mest av allt älskar jag de djuren som tillhör min familj. Nexus, den snart två år gamla golden retrievern och Indie, den sju år gamla lejonkaninen.

Idag kommer Indie få somna in. Han har varit sjuk och inte sig själv en längre tid. Tyvärr är det dags och mitt hjärta brister.

Sov gott, lillälskling.

image

image

10 reaktioner på ”Det här handlar inte om böcker

  1. Beklagar verkligen sorgen 😦 Jag fick säga hejdå till min storhund i april, det kommer fortfarande stunder då saknaden klubbar mig i magen. Det är ju så sorgligt att deras liv inte räcker lika länge som våra, men all kärlek och fina minnen är guld värda <3. Kramar!

    Gilla

  2. Lite sent och kanske för dig en helt okänd person – men styrkekramar!! ❤ Djur är verkligen underbara och även om jag inte har något själv, tyvärr, så kan jag föreställa mig sorgen :/

    Gilla

Kommentera

