Varför gör jag så?

Jag gillar inte att läsa flera böcker samtidigt. Två kan gå an, men då ska helst en av dem vara en ljudbok. Häromdagen insåg jag att jag hade påbörjat The Martian (tog en paus pga läser så sakta på engelska så då vill jag kunna fokusera, vilket jag inte har kunnat i all stress i livet), Champion (köpte den pga kom tre timmar tidigt till jobbet en dag och ville fördriva tiden), Stolthet och fördom (Storytel), en bok min chef tillika vän skriver (som är awesome, men läser den på min telefon så orkar bara korta stunder i taget) samt En studie i rött (för why not liksom).

Jag gillar som sagt inte att läsa flera böcker samtidigt. Varför gör jag det då?

Nu ska jag läsa och lyssna ikapp.

En reaktion på ”Varför gör jag så?

Kommentera

