Bams bästa: 2015

Som jag nämnde i inlägget före så har jag läst väldigt många bra böcker i år (eh, förra året). Dessa två ligger i toppen, lite bättre, lite vassare än resten. Vill ni läsa lite mer utförligt om dem så tryck på titlarna så skickas ni vidare till mina recensioner.

Mitt hjärta går på
Motivering känns överflödig. Även i efterhand har denna bok blivit den jag oftast ser tillbaka till och jag har redan rekommenderat (läs: tvingat) ett tiotal att läsa den. Och då var det ändå ganska nyligen den blev läst.

Mina drömmars stad
En gammal goding för många men en ny kärlek för mig. Jag vill egentligen kasta mig på fortsättningarna (som jag fick i julklapp) men är rädd för att det ska bli som med Harry Potter-serien: Att jag känner mig tom efteråt.

 

ChristofferHolst_Mitt hjärta går på_inbunden.inddKälla: Bonnier förlagen

 

3 reaktioner på ”Bams bästa: 2015

Kommentera

