Sammanfattning: En riktig läshelg

2015-10-04
Denna helgen har jag läst en hel del. Tanken var att jag skulle på fotbollsmatch idag, men jag är sjuk så har spenderat hela dagen i soffan med Letton istället. Det är sällan jag har så mycket tid till att läsa skönlitteratur så har verkligen njutit i helgen. Så vad har jag hunnit med?

Fredag: Mitt hjärta går på (220 sidor)- Christoffer Holst
Lördag: Röd drottning (378 sidor)- Victoria Aveyard
Söndag: Percy Jackson #3 Titanens förbannelse (368 sidor) – Rick Riordan
Påbörjat: Legend #1 – Marie Lu

Utöver detta har jag förbeställt den illustrerade versionen av Harry Potter och De vises sten. Längtar!

En reaktion på ”Sammanfattning: En riktig läshelg

Kommentera

