En riktig ”Oppps”-beställning

letto-frontlightSå…. Jag råkade beställa en Letto Frontlight. Eller, ja, råkade och råkade. Jag älskar fysiska böcker, men e-böcker är många gånger bra mycket mer smidiga.

Jag har min familj och vissa vänner i Malmö men bor i Stockholm, vilket gör att jag ibland kastar mig på ett tåg mellan städerna. Ibland skippar jag till och med böcker för att de helt enkelt inte får plats – det problemet löser ju denna lilla knott. Samma med bussresorna till skolan, många gånger är väskan redan full med kurslitteratur. Mest av allt så kommer jag att kunna långa e-böcker på biblioteket vilken tid som helst på dygnet och utan att behöva ta mig långt iväg de dagar då jag varken har tid eller lust. Och mitt i natten, när sambon sover och jag inte kan tända för att läsa – PERFEKT.

Två böcker och fem noveller följer med, redan inlagda och allt. Var du köper din egen Letto? Adlibris, 995 kronor.

En reaktion på ”En riktig ”Oppps”-beställning

Kommentera

