Varför är jag så tyst?

Det har hänt en hel del på sistone. Bland annat så blev jag påkörd av en bil (mår bra dock), har bråkat med lärare på skolan som vägrade ge betyg på uppgifter och så vidare. Så jag har inte läst någonting. Of mice and men har jag börjat på, men utöver det så har jag hållit mig framför TV:n de få minutrar jag haft över. Har dock några inlägg på gång om filmer och snart om Of mice and men.

Nästa vecka åker jag ner till Malmö för att jobba och då har jag plötsligt ALL tid över till läsning. Äntligen! Hoppas att allt drama är nu, hehe.

Kommentera

