Nytt in: Kampen om järntronen

IMG_20150420_162758Efter att ha sett och blivit galen i tv-serien Game of thrones som alla andra i världen så måste jag såklart läsa böckerna. Detta är del 1 i serien Sagan om is och eld, och de drygt 750 sidorna i storpocketen skriker nästan åt mig att börja läsa – men icke.

Först och främst har jag inte tid att läsa speciellt mycket (romaner alltså) denna eller nästa vecka, då jag har cirka en miljon prov och arbeten att läsa innan min praktik är slut. För det andra så har bokburken ju redan valt en bok åt mig.

Kommentera

